Weekend

Roligt igår (:
Var och hälsade på syrran idag, planerade påsken osv. Flickorna hade även show för mig på deras scen, blev allt från pokerface till so what och ariel. Det är så grymt imponerande hur bra dom kan alla texter!

Resten av helgen lär väl bestå av plugg. Har nämligen MASSOR till veckan, bland annat 4 prov (varav 2 man egentligen inte kan/behöver plugga till, men det räknas som prov ändå) och så ska uppsatsen vara inlämnad.

Men sen, på torsdag drar vi till stugan! :) Fy vad jag längtar, kommer bli så grymt mysigt! får inte glömma att ta med mig min gamla bräda också, ska nog åka nedför kalfjället om det blir att köra upp där. Var några som åkte ner förra gången vi var upp, och det såg så himla kul ut ! Sen blire väl så att ja å Krille bygger nå hopp i långbacken vi har nedanför stugan, så inte grannarna kan ta sig ner på isen med skotern ;) deras skoterspår går över vårat och det är just där vi brukar bygga. men det får dom ta.

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0