drömmar

Alltså inatt har jag haft världens konstigaste drömmar,den ena var att jag var barnvakt åt mig själv som 5åring. Sen satt jag och pratade med Emma och hon skulle berätta väääääärldens hemlighet, men vad tror ni händer? jo, mamma kommer inklampandes och jag vaknar just när hon skulle berätta. Så Emma, om du minns vad det var du skulle berätta så kan du väl höra av dig! ;) Sen hade jag odlat ett extra ögonbryn också. ungefär som shanaynay.

Idag väntas fika med brudarna och städning. Sen har vi nog tänkt se en film och snacka, såhär sista kvällen innan skolstarten. fan, sista året. Det känns riktigt overkligt!  Men grymt härligt!

Kommentarer
Postat av: Emma

Klart jag gör, men det är ju en hemlis.

2009-08-24 @ 15:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0