Elin testar!

Igår när vi var ute och promenerade så fick jag en snilleblixt. jag skulle försöka mig på att få i mig ett helt tuggummipaket i munnen samtidigt. Efter 7 tuggummin fick jag jätteont i käkarna, och gav upp mitt försök. Men någon annan gång ska jag minsann få i mig alla 21st! För det måste ju gå..

I dag har jag fått cykla över hela jääääädra arvidsjaur för att sätta ut några informations-lappar, från hedmans till laukervägaskälet (stavning?) och sen tillbaka till hedmans igen. Det var varmt, och jobbigt, och solen stekte mitt redan solbrända kött. Men ändå skönt att få vara utomhus när det är bra väder.

och Elisabeths hälsning när jag stack - "Lycka till nu, och hoppas att du inte blir fångad och stoppad i en säck!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0