Helgen är över.

Sista helgen innan skolstarten är nu över, snart iaf. Hade en trevlig stund med ett trevligt gäng både fredan och lördan :) Även fast allt inte blev som vi hade tänkt oss, men det blir det ju aldrig. Idag har man bara varit som fastklistrad i soffan, tagit igen lite borttappad sömn och bara degat. Sen måste jag ta mig i kragen och städa mitt rum, det ser förjävligt ut där inne.

Och just ja. Hade världens konstigaste dröm inatt. Jag tvättade och klippte håret på Erik Hassle. Och alla som har sett hans hår förstår att det kändes riktigt bra att klippa av det där krullet! Det måste ha nåt att göra med att vi snackade om hans frisyr igår. Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0