Kändes som jag var på rymmen från finkan!

Kom nyss hem från en biltur, med jag som satt bakom ratten. Och då hände det värsta som kunde hända. (eller ja, inte värre än att krocka, eller köra ner i diket, men nästan lika farligt!) jag blev förföljd av POLISEN! Shit, försökte skaka av mig dom, men dom var som fastklistrade i ändan på mig. Jag var jättestressad och visste inte vad jag skulle ta mig till. Hade dom tänkt stanna mig och säga att jag är usel på att köra bil och att jag aldrig mer kommer att få köra bil?!!?
Jag gjorde en fin högersväng och märkte att dom inte följde efter. Sedan tittade dom jättelänge efter bilen våran innan dom äntligen körte åt ett annat håll. Fjo tänkte jag, kändes som om dom hade satt mig i finkan eller nåt om dom hade fortsatt följa efter mig.

Det var dagens äventyr minsann!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0