end of 09

Snart är detta året slut, och vart har det tagit vägen egentligen? Känns som det var igår vi besteg jansvensa-mössa, eller raggade runt längst gatorna mitt i natten, med nytagna körkort. Helgerna går fort och blandas ihop, så det är ingen idé att ens försöka komma ihåg när det var man gjorde saker. Men jag kan konstatera att -09 har varit sjukt mycket bättre än alla tidigare år TILLSAMMANS!

Jag har aldrig riktigt haft nåt nyårslöfte, bara godislöfte eller "träna mer", som man knappt kan hålla en vecka. Jag har insett att det inte är någon idé att ha nåt löfte, eftersom jag aldrig lyckas hålla dem. Och då blir man bara besviken. Men iår har jag fått världens idé!

Det gäller att vara realistisk. Varför inte sätta självklara löften? Som att aldrig börja knarka, eller råna en bank.

Så iår kommer jag ha som nyårslöfte att aldrig råna en bank, samt att inte börja knarka.

Woho, känner redan att det här mina vänner, kommer Elin Lindmark för en gångs skull att lyckas med!

Kommentarer
Postat av: Åke

(Y)

2009-12-31 @ 00:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0