Jojomensan, man ska börja i tid.

Här på mitt lilla arbete kan man träffa på en hel del bunt med konstigt folk. Idag när jag var på på järnvägsstationen och tog emot dom som kommer med inlandsbanan kom det in en man som började snacka om min framtid och om att det är "bra att börja i tid". Jag fattade inte direkt vad han snackade om, men jag nickade och höll med. Det är ju som dom säger, kunden har alltid rätt. Sen undrade han om jag läste, och jag bara "nej, inte så ofta"  Och då snackade han om det där med att "det är bra att börja i tid". Riktigt konstig typ, men trevlig - javisst!

Ikväll ska Elin följa Elin på bio, så jag kommer inte att hinna få i mig nån mat. Men jag svänger nog förbi ica och köper mig nån yoghurt eller nåt som jag kan sörpla på inne på bion, så det blir nog bra.

och just det. JAG SVETTAS HÄR INNE! Det är så gudförbannat varmt så jag tror jag får heathit. alltså, värmeslag. Huvvva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0