Racerbiffen.

Idag tyckte jag det var alltför längesen jag körde nå bil, så iväg bar det till Rättsel där vi hälsade på några bekanta. Och nog gick det bra att köra, även fast regnet öste ner. Hade hoppats på att få se en björn, men jag fick nöja mig med en älg och några fulrenar.

Men påväg hem fick vi oss iaf ett gott skratt i bilen. Vi stannade nämligen utanför lappstaden, och papps skulle sätta upp en skylt där. Syster ringde och frågade vad vi gjorde, och jag bara "Vi är på lappstaden och fixa nå lappar". Förstod inte först varför mamma började skratta, och varför syster lät så förvirrad, men sen förstod jag hur det lät. Det var ju såklart inga samer vi "fixade"  :p

Shit vad det regnar alltså, tur att vi skippade tältandet ikväll! ;)


Kommentarer
Postat av: Linnea

hahaha XD

2009-07-13 @ 21:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0