Spelkväll som blev skrattkväll

Gårdagen blev riktigt lyckad må jag säga. Jag hade så himla ont i magen att jag tror att jag fått mig ett 6-pack magmuskler. Vi spelade en massa spel, körde om-så-skulle, körde en massa charader (där blev det super mycket skratt!) och så provade vi på att spräcka kakaomyten. Vi var 4 tappra kämpar som skulle testa om det gick att svälja en matsked kakao, som det sägs att det inte går att göra. Och se på fanken, det gick faktiskt inte. Och fyyy fan vad äckligt det var! Jag fick riktiga kvälvningar rent ut sagt, och altanen är helt täckt i brunt. haha, måste komma ihåg att tvätta bort det innan familjen kommer hem igen.

Sen får jag inte glömma att vattna blommorna, och mata fiskarna hos syster. Oj, nåt kommer jag glömma bort :S

Nu är det ännu en dag på turistbyrån.

tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0