the picture is overdriven.

Förlåt Linnea och Matilda, men jag skiter i Pdol den här gången. Jag känner mig så himla otaggad, så det blir att ladda upp med bra filmer och godsaker och bara ta det lugnt här hemma. Jag föredrar myskvällar framför utekvällar :) Så himla skönt att bara slappa och ladda batterierna, när man börjar jobba på måndag. Hoppas det blir nå trevligt folk man får jobba med, så kanske dom två veckorna går snabbt.

Men jag har börjat tänka att jag är nog helt fel person att jobba på turistbyrån. Jag och vägbeskrivning hänger som inte ihop. Ta bara tex. gången när jag skulle förklara att "the picture is overdriven", och när jag snackar engelska till folk som tydligen pratar svenska. Men aja, det ska nog gå bra förhoppningsvis.

Nu ska jag förbi syster och rota igenom alla deras filmer så man har sig ett lager till helgen.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Du de är lugnt :D mina pengar tog då slut i fredags så jag for hem på lördagen och ska själv ha en mys kväll så jag förstår dig :)

2009-07-25 @ 17:50:17
URL: http://lealinneaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0