Sommaren är häär!

shit vad jag gillar detta väder alltså! Steg upp tidigt idag för att hjälpa pappa såga ett x antal bräder, sen har jag bara suttit utomhus med en bra bok och bara slappat och bättrat på brännan.



Haha, medan jag satt på altanen hörde jag en konversation mellan min granne och hennes kompis:

Kompisen: Vilken fiiin midsommarstång dom där hade! (pekar på våran stång såklart då)
Grannen: Jaa, men jag vet inte hur dom har gjort den!

sen hörde jag inget mer eftersom deras cyklar skramlade så mycket. Men inte bara vi som tycker den var fin, om hon var sarkastisk vet jag dock inte.

Och så ogillar jag när folk ringer med dolt nummer, det går ju inte att ringa upp då och höra vad folket ville!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0