haparaparanda

igår ringde väckaren 05.15, och då var det bara att stiga upp. Gjorde mig iordning, käkade frukost och sedan cyklade man iväg till skolan. För ja, man skulle ju till Haparanda. En drygt 3 timmars bussresa senare, med för lite sömn och för högt ljud på tv:n, så var man framme. Det var väl en helt okej mässa, förrutom att man var less efter 10 minuter! och så skulle man vara där i 5 timmar till. Oj, så segt det vaaaar!

Vid halv 4 for vi då hem, och halv 8 var vi hemma. Home sweet home! jag gick och la mig halv 9 och somnade direkt, för jag var huuur trött som helst.

Idag blir det paltbak och kanske bad :)


Kommentarer
Postat av: Lisa S

Haparanda sööööööööööög :D

2009-03-27 @ 16:28:20
URL: http://lisasandgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0