så vare söndag.

Vi kan summera gårdagen såhär: Sång. Skratt. jagharaldrig. skratt. brev. tingeling. robinson. spintheböttle. äckelblandning. skratt. snigel. 
Det vill säga en helt lyckat kväll! :) i like
Beas insats i robinson vill jag inte ens snacka om, och när jag vaknade luktade det vitlök i hela huset. Det gör det fortfarande, även om jag diskat bort allt. Utomhus luktar det också vitlök.

Stråååålande sol idag med, ohja!
Så det blir att sitta ute och bara njuuta. Varför jag sitter och ser ett program om hjortar nu vette gudarna.
Sen ska man laga middag till mor och far som kommer hem.

tjolahopp!

Kommentarer
Postat av: snigla lugnt ;)

åh, vad vi älskar vitlöksdoft ;)

2009-03-24 @ 08:30:04
Postat av: Elin

Haha, nog gör vi det :p Det är ju inte alls för mycket med 2 klyftor ;)

2009-03-24 @ 10:11:10
URL: http://eliindmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0