halloweenförberedelser

Var på jakt efter en vit/svart randig tröja igår till halloween, så jag och mama var ute och kollade i exakt alla affärer som skulle kunna tänka sig ha det. Fanns galet ont om såna tröjor, så det blev till att köpa en vit tröja som jag sedan sydde fast svarta ränder på. Blev riktigt fult och snett, men tänkte ändå att det är ju halloween, då behöver det inte vara så snyggt!

Sen imorse när jag grävde igenom garderoben, jo vad hittar man?! En perfekt vit/svart randig klänning som jag TOTALT glömt bort! Nu ska jag bara sy om den lite, så blir den alldeles perfekt! :)

Så nu gjorde jag all syning (?) i onödan. Well well.

Kommentarer
Postat av: Emma

Du har väl ändå inget vettigare för dig?

2009-10-30 @ 13:53:58
Postat av: Anonym

Snälla elin, ha den hemmasydda på dig :D

2009-10-31 @ 11:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0