pralinbak på högsta nivå!

haha, eftersom vi ska starta ett eget företag där vi ska göra praliner mm, så tänkte jag och flärpen att det skulle ju vara bra att testa göra några, för att se hur det går. Sagt och gjort, vi promenerade till Konsum och köpte de ingredienser vi behövde (och inte behövde) och så var bakandet igång! Det var lite klurit, speciellt när man skulle fylla formarna. Men jag tror vi fixade det. Nu återstår bara att provsmaka dom, haha. det kan ju bli lite intressant minst sagt! om jag säger såhär, den ena innehåller banan.. Men det kanske är gott det med, vem vet!




(och nej, det är varken bajs eller skägg vi har runt munnen, utan choklad såklart)

Kommentarer
Postat av: agnes

Hej! Trevligt att du hittat till mig :) Vi var i A-jaur ett litet tag komma halv 9 och for 12 :) Haha, skulle gissa på pappa din ? ;)

2009-10-02 @ 22:24:27
URL: http://jagkanallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0