Sjukling

så har man gått och blivit sjuk också. (hoppas inte på svinis!!) Såhär passande när det har blivit lov och allt. Hostar som ett svin, ögonen rinner och febern är skyhög. Begav mig dock till skolan för att göra lite faser (på onsdag det gäller!) sen har jag bara ockuperat soffan i princip hela dagen. Var längesen jag var såhär sjuk, så man har nästan glömt bort hur det var.

Imorgon blir det en uppvilardag + plugg, så kanske man hinner bli frisk till halloween. Skulle bli galet ledsen om jag missade det. har ju bästa kostymen också ;) men den är dock inte fixad än. paniik!

Ska closa ögonen nu, sovgott!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på dig,

Greger

2009-10-29 @ 18:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0