Spårat.

Efter fredagskvällen/natten har jag konstaterat en del saker:

1. Glögg är riktigt gott!
2. Att åka pulka och stjärtlapp på vägarna kan vara roligt, men också väldigt kallt och blött.
3. Läppstift är inte roligt, inte nånstans! (speciellt inte när man klampar in på shell, och glömt bort att man har det kletat runt hela munnen)
4. Det är för mycket med tre Elin´s i samma vardagsrum.
5. Det är sjukt dåligt att inga matställen är öppet på natten i ajaur.
6. Att åka till Piteå mitt i natten för att köpa korv, det är inga konstigheter.
7. Linnea är dålig på att köra i städer, och matilda ska absolut inte satsa på ett yrke som bilskollärare.
8. Dom har goda korvar på shell i Piteå.
9. Man blir trött efter att ha varit vaken en hel natt.
10. Jag gillar mina knäppa vänner.


Kommentarer
Postat av: Bauer Hauer

Jadu, det var en minnesvärd tillställning!

2009-10-10 @ 18:13:27
Postat av: Anonym

jag ät böjd att hålla med bauer, men vi gillart!

2009-10-10 @ 23:36:16
URL: http://fjellstrumpan.blogg.se/
Postat av: Anonym

o ja! :D

2009-10-11 @ 15:22:10
URL: http://lealinneaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0