oooh I wanna dance with somebooody

Gårdagen var mycket trevlig. Började med klassfest, sen bar det av till caps och lappis. Jag blev Joey under kvällens gång, tappade bort min fina namnskylt, träffade stampa med Leroy och gjorde en Linda och föll pladask på dansgolvet. Det blev nog en snurr för mycket! Men den bjöd jag på. Jag dansade så mycket så jag fick senadrag i foten, sen drog vi till a-grillen där dom serverade lill-mini-Magnus. Det var grymt härligt att dom hade öppet för en gångs skull, för man är så sjukt hungrig sådär på kvällskvisten.

En riktigt lyckad och mysig kväll alltså.



För alla som inte sett stampa med Leroy :P

Kommentarer
Postat av: ÅKE

OCH ENDA GÅNGEN MAN INTE ÄR UTE :'(

2009-09-28 @ 10:58:35
URL: http://fjellstrumpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0