Vägmärken, regler & start i backe

Hade andra körlektionen idag. Tränade krypkörning och start i backe. Det gick bra idag med :) och han är riktigt bra den där Kenrick (ja, det är så han heter).. Sen stack jag och Linda ner och gjorde faser, jag klarade A:fasen och började lite smått på B, men jag känner att jag måste läsa på mer. Hoppas verkligen att man kan få körkortet innan jul, men man vet ju aldrig hur lång tid det tar.

NU är det äntligen helg, igen. Och jag har fått svininfluensan. Nä, så hemskt är det inte, men en förkylning har jag fått. Hoppas den går över fort, är inte kul att ligga och snora och ha ont i halsen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

alla är sjuka just nu, det kan inte bara vara en vanlig förkylning alla har ;) UPPDATERA förresten!

2009-09-07 @ 22:50:32
URL: http://lealinneaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0