Fettisdag.

OKEJ, idag kanske man har ätit en semla för mycket, eller två. Men vadå, det är faktiskt tillåtet en dag som denna! Men nu är jag dock i semmelkoma, så jag har burrat ner mig i fåtöljen och tänker sitta här under hela kvällen, se lite OS. 

och jag har faktiskt, FAKTISKT börjat skriva på Pa:t idag! Och gud ändå vad skönt det känns att äntligen ha kommit igåång! Har inte gjort guran klar än, ska spraya det vita lagret nu ikväll, och sen är den nästan helt klar! Men det stora frågan är, kommer den vara spelbar? hmmm... Fast det spelar nog ingen roll, den kommer nog mest hänga på väggen. Om den inte blir alldeles för ful vill säga, isåfall får den stå gömd i en garderob.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0