PDOL

Var inte alls tänkt att jag skulle fara på pdol, det var på min jobbarhelg och jag kände mig inte taggad alls. Men sen fick jag höra att självaste mr. Al Fakir skulle vara där på fredagen! och med tanke på att jag haft ett litet crush på mannen sen vi såg honom i Umeå så var det inget snack om saken; jag måste dit!
En ängel erbjöd sig byta jobbpass med mig, så jag slutar 5 istället för halv 11. Planerna är då att hämta upp matilda vid 6, kanske Surran också. Sen järnet till piteå (ja jag ska köra lagligt!) sen skutta lite till salem mfl., och sen hemåt igen, eftersom man börjar jobba 09.00 dagen efter. Det blir nog en fin kväll.


Kommentarer
Postat av: Anonym

HIPPHIPPHURRAAAA :D

2010-07-26 @ 16:50:02
URL: http://fjellstrumpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0