Friluftsdag

Trodde jag skulle dö när jag kom ut från toan imorse, för där stod Susanne baki dörren. Skrek som en stucken gris, och tror inte jag har blivit sådär vettskrämd på länge.
Vi packade drog iväg upp på vittjåkk, och hör och häpna. Brädan rymdes i saaben! sen så slapp vi backa nerför berget också, som vi trodde skulle hända!  Det var iaf helt underbart väder och det var hur härligt som helst att åka! speciellt off pist, kändes som att åka på moln!! Men nu är benen helt döda, och jag får räkna med träningsvärk imorgon.
MEN DET ÄRE VÄRT!


Kommentarer
Postat av: Emma

Skrek du som en stucken gris eller som en gris i målbrottet? :P

2010-03-30 @ 17:33:59
Postat av: Elån

Som en stucken gris i målbrottet! :)

2010-03-30 @ 18:51:52
Postat av: Susanne

haha. Jo, men sen fick du ju ge igen med att lura mig att jag hade hett sönder din snowboard. :P Det blev en riktigt härlig dag och nu sitter jag med träningsvärk i hela kroppen. ;P

2010-03-31 @ 15:16:30
Postat av: Elin

hehe, ja just ja :p så vi är ju kvitt nu! :) haha, du är INTE ensam om att ha träningsvärk. kan knappt röra mig!

2010-03-31 @ 15:19:51
Postat av: Kate

Ha en bra dag! :)

2010-03-31 @ 15:46:42
URL: http://blondafanskapet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0