Låt oss fly precis som Gil

Jahapp, var har hänt sen sist jag bloggade?
Jo, har typ haft världens slöaste vecka. Sovit på tok för mycket, sett ett antal avsnitt av vänner. Sen har jag även varit ute och fiskat och sett fotboll med mina riktiga vänner.

Imorgon åker jag till Luleå, för att se Håkan. Har inte fått med mig någon, så jag åker mest troligt dit själv. (Om inte nån hakar på i sista minuten!) Men det kommer nog bli kul.



Sist jag och Susi var i Luleå och såg Håkan.
ÅÅÅÅÅÅhhh Susanne, varför är du inte hemma nu! Då hade vi dansat lös imorgon! ;)

Kommentarer
Postat av: Susanne

Åååå va jag ville följa med dig dit!! Vill så gärna se han igen! :)

2011-08-06 @ 19:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0