Bo diddley di, bo diddley do!

Oj ändå, vart ska man börja?
Vi drog ju iväg på lappis igår och träffade Arvingarna. Jag och Susanne var nog mest taggade av oss alla och det märktes nog på dansgolvet! Vi buggade loss och hängde lite med Kasper. Och låten som jag och surran saknade att dom spelade, jo den sjöng han för oss efteråt. tihi.





Jag HATAR att min bild inte hade blixt. Men efter lite uppljusning i photoshop så blev det ändå någorlunda bättre än när den var helsvart. Jag känner mig som värsta groupie eller nåt. men äh, roligaste helgen på länge, indeedo!

Eller vad säger jag? Helg var det ju inte alls. Roligaste onsdagen på länge!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Åååå, vilken kanonkväll det blev! :D Å det blev ju inte heller lite bättre av att han kom fram till oss å dessutom sjöng en av våra favoritlåtar. Jag säger då det. Man kan int bli annat än Bo diddley di Bo diddley do!

2011-01-06 @ 19:08:23
Postat av: Elin

jaaaa, ååh så underbart! Men du Susanne.. Jag blev lite sugen på glass nu! Jag vill ha ääääännu meeeera glaaaasss!!

2011-01-07 @ 12:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0