Tisdag

Jag har beställt ett paket till mig själv och idag fick jag ett brev att jag kunde hämta ut det! Glad i hågen sprang jag runt och började göra mig iordning sen när jag just skulle fara iväg för att hämta ut det läste jag på avi:et igen och såg då att jag inte kunde hämta ut det förrän imorgon!! ÅÅÅÅHH! kan dom inte skicka dom där lapparna samma dag man får hämta paketet? Man längtar ju ihjäl sig annars.

Istället for jag då och hämtade upp Matilda, vi drog på dollar och köpte en present. För vi ska på kalas på fredag. Världens finaste present förövrigt.

Sen var jag tvungen att jobba för mamma en kort snärt.  

Men imorgon, IMORGON ska jag hämta ut mitt kära paket! WOHOO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0