Yo yo yo!

Hej hopp lilla bloggen! Det är inte ofta vi umgås med varann nu för tiden.
Vad händer i mitt lilla liv nuförtiden? Jo, jag jobbar och står i. Och när jag inte jobbar så går jag runt i hemmet och städar. (Jag vet, JAG. STÄDA! Det går inte riktigt ihop)

Sen har jag skaffat mig en hobby också. Har börjat göra tennarmband. Hur kul som helst faktiskt! :) Så här kommer det göras armband under de kalla vinterkvällarna.

Förövrigt är jag riktigt pissed över att det inte kommit nån snö än. HALLÅÅ! Det är ju snart december! Men en liten same har viskat i mitt öra att det inte kommer komma förrän i januari, och om SÅ är fallet så kommer jag att gråta på julafton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0