090718

Så var det ännu en lördag. Blev väckt av grannar som envisades om att klippa gräset sådär lite för tidigt på morgonen. Fattar dom inte att folk vill sova ut på helgen? Tydligen inte. Sen höll dom på att skrika också, så då var det lika bra att stiga upp. Parkerade mig i soffan och såg ps. I love you. Den var faktiskt helt okej.

Har legat i soffan i princip hela dagen, haft en jävlig huvudvärk som aldrig ville försvinna. Men lite produktiv har man ändå varit. Tog nyss ut en plåt med dumlekakor från ugnen. Dom var ju så svinigt goda dom vi fick hos Linda, så jag var tvungen att baka jag med :p haha.

Sen ikväll verkar inte så mycket hända, eftersom ALLA, jag menar ALLA antingen är borta eller har släktingar på besök. Så jag får ta och ligga hemma och götta mig, men det är skönt det med. Ska kanske ut och köra en sväng också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0