Regniga slappardagar

Usch vilket dåligt väder det varit i helgen alltså. Jag har bara varit inomhus i princip hela tiden. Skulle ha mig ett litet filmmaraton igår, men jag orkade bara se två filmern, varav en var dum och dummare. haha, den är rätt bra ändå. Sen så hämtade jag några filmer hos syrran också. Det fula var att två av dom filmerna gick på tv nu i helgen, fatta sammanträffandet alltså!
 
Imorgon börjar jag som sagt att jobba (vet inte hur många gånger jag skrivit det, men) och sen på tisdag drar mor och far mot umeå, så då får man vara ensam här hemma, och det gillas.

Ska träffa upp Matilda ikväll förhoppningsvis och höra vad jag missade i helgen. Men hon kommer inte förrns 10, som vanligt ;)

Ciaooooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0