Sura tanter

idag kom det in ännu en konstig människa, och den här gången var det en sur gammal tant. Vi höll på hjälpa några andra turister att ringa, och det såg ut att vi inte hjälpte dom nåt, så hon skriker "ÄR DET INGEN SOM JOBBAR HÄR??! DET STÅR JU NÅGRA OCH BEHÖVER HJÄLP!" och vi försökte förklara för henne att vi hjälpte dom så gott vi kunde. Sen var hon jättesur över att nån hade stavat Arvidsjaur Lappland med blandat småa och stora bokstäver, och sa att det där måste vi fixa, ögona böj! ÅÅhh, fattar inte hur vissa orkar bli sur över en sån sak, och måsta gå hit och klaga, ojoj. Men vi fick oss iaf ett gott skratt efteråt, när hon hade farit, haha.

Lalala.
Jag är less, vill sluta, vill hem, vill sova, vill ha heeeeelg! Men nu är det bara några timmar kvar som tur är, och jag jobbar inte helg - det är bra! Men ska till Kläppen imorgon och stå där och sälja saker, tråkigt. men vad gör man inte för en slant med pengar.

Får se om vi tar oss till logdansen också. Verkar inte som att alla är så pepp på det, jag är då inte så jättepepp. Men vi får se hur det känns imorgon.

Kommentarer
Postat av: Anonym

nja är väl typ en månad sen haha de är en evighet sen om du frågar mig :) nä men sura tanter är söta btw ;)

2009-07-31 @ 17:57:34
URL: http://lealinneaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0