Sysselsättning

BRUKAR DU:

Skrika:
Jag kan inte skrika, och när jag väl försöker så låter det förjävligt. Så jag brukar avstå från det.
Sova: Sova är helt underbart!
Ha ångest: Nej, det tror jag inte.
Skada dig själv med flit: Nope, aldrig.
Ta mediciner du inte borde ta: Nej nej.
Vilja dö: Nej igen
Drömma mardrömmar: Det händer väl
Klä dig i svart: Svart är bekvämt, så då och då. Idag har jag dock inget svart alls.
Gå till kyrkan: På skolavslutningar, och när det är bröllop och så, men inte frivilligt.
Gå i skolan: Ja
Röka:
Nej
Ljuga: Någon vit lögn lite här och där händer väl
Hata folk: Nej, inte direkt


VEM:
Saknar du:
Just nu är det familjen Lundmark. (och kanske lite båtsven ;) )
Vill du döda: Flugan som flyger omkring här inne.
Vill du slå: öö, ingen just nu.
Vill du prata med: Någon trevlig typ
Skrek du på sist: Haha, kan ju som sagt inte skrika :p
Vill du vara som:
jag vill ju va som du! dubi dubi doa.
Sårade dig sist: Ingen som jag vet om..
Vill du bli galet full med: BÅTSVEN!
Gjorde dig riktigt glad senast: Var nog alla som var med igår tror jag
Fick du sms från senast: Måste kolla.. Linda
Ringde dig senast: Matilda/Matts/Åke


HAR DU:
För många vänner:
Kan man inte ha enligt mig.
Förföljelsemani: Verkligen inte
Tvångstankar: Jo, att jag måste spotta varje gång jag hör rinnande vatten.
Någon annan psykisk sjukdom: Nope.
Någon fysisk sjukdom: Nej.
Någon skada: Jo, jag har en blånagel på stortån, och ett X antal skavsår.
Färgat håret: En hel del faktiskt
Brutit några ben: Nej, aldrig.
Några piercings: Öronen
Egen dator: En samemössa. (alltså, laptop)
Kysst någon: Jepp.
Tagit nakenbilder: Haha, nej
Sagt jag älskar dig till någon idag: nej
Bjudit ut någon:
ja
Varit kär:
jag tror det
Stulit någonting:
nej, det tror jag inte
Lämnat landet:
jo, när man åkt utomlands
Tuttat eld på nått: hm, nej inte vad jag kommer ihåg. Eller räknas vedklabbar?
Gjort något olagligt: jajamen, tyvärr.

HUR:
Går du: Hur jag går? eehm, har aldrig sett hur jag går.
Svarar du i telefonen: oftast Hallå, eller Lindmark. Ibland kan det bli ett "Elin speaking", men det är ytterst sällan.
Fördriver du tiden: Framför datorn oftast
Mycket pengar har du: just nu inte så mycket, så det är därför man arbetar!
Tjänar du pengar: nu som sommarjobbare på TB.
Ofta diskar du: När jag måste
Ofta städar du: Inte allt för ofta. Men när  jag väl städar så är det storstädning!
Många stör du dig på: Rätt så många tror jag.
Ofta träffar du din familj: Mama å papa i princip varje dag, och den ena systern lite mer än den andra.

TROR DU:

Att du kommer bli något: Nånting blir man ju alltid. men om det är nåt bra man blir vette tusan.
På gud: näe, inte riktigt
På rymdvarelser:
haha, förrut trodde jag på gröna gubbar. Men nog finns det säkert nåt liv där ute.
På ett liv efter detta: jo, faktiskt.
Att fiskar kan tänka: haha, Inget jag brukar sitta och fundera på, men ja, säkert.
Att du kommer leva länge: hoppas jag då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0