Rubriker är överskaffat.

detta var officiellt min sista dag i årskurs 2. och om det känns bra! Avslutade med två prov, varav ett som jag inte hade pluggat så mycket till men som ändå gick hyfsat bra. Så nu sitter jag här, med endast en inlämningsuppgift kvar, och undrar vad man riktigt ska ta sig till i sommar (förrutom jobba då) Det enda jag vet är inplanerat är att det blir småtripper till gauto och umeå, och så våran grillning/övernattning på andra sidan ajaursjön :) Sen får man tare som he kom, men hoppas på mycket sol gör man då!

ikväll blir det nog ut å drajva (förhoppningsvis) och sen, hör och häpna, ska här spelas fotboll.

Kommentarer
Postat av: Anonym

INGEN BIL :(:(:(:(

om vi inte tar gunsan ;)

2009-06-04 @ 17:30:31
Postat av: ALex

Umeå lät grymt!! ;)

2009-06-04 @ 18:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0