så var helgen över, igen.

lördagen då. Efter endast tre timmars sömn så gav man sig upp vid halv 6 på morgonen för att åka vidare till Haparanda. Jag var nog inte ensam om att vara trött på denna buss, eftersom de första timmarna var det helt knäpptyst i hela bussen. Men sedan började folket vakna till och tjattret var igång. Jag skulle plugga in mp3n i öronen men upptäckte att batterierna var helt slut. suck!

Efter tre timmar var vi framme, och då fick vi reda på att det bara var 150 meter att gå över till Finland, så nog gjorde man det! där fanns det ett shoppingställe där jag och H luktade på en massa parfymer så luktsinnet blev helt fucked up sen! Sen gick vi tillbaka till sverige igen, till vår destination: IKEA. Jag blev superstressad av allt folk som var där. usch vad irriterad jag blir på folk som stannar upp mitt i gången med deras stora kundvagnar och inte tänker på att det är folk bakom som vill fram! usch!

det enda jag hittade där var en förpackning med batterier. (yes, nu hade jag musik till hemresan!) Sen var det inte så mycket mer spännande som hände. Jag promenerade till finland ännu en gång, men hittade som inget. Kom hem vid halv 8, och då vare bara å hoppa in i duschen för att sedan fara ut med the gang. Kul att träffa emme igen, var grymt längesen! Sen hände inte så värst mkt, men det var skönt ändå, för jag var så grymt trött.

Sov till 1 imorse, och då blev jag nästan uppdragen av morsan. men det var skönt att sova ut. men nu lär jag väl inte kunna lägga mig ikväll då.

Kommentarer
Postat av: Inte Eliindmark

Vad menar du att det inte hände något? Det var ju jätte-ösigt... (ironisk smiley om det fanns)

2009-05-10 @ 14:52:28
Postat av: Elin

höhö, jadu inte eliindmark. vi får ta och ösa till det nästa gång tycker jag! :p

2009-05-10 @ 14:57:22
Postat av: Anonym

haha

ösigt värre jU!!! ;D

2009-05-10 @ 15:01:38
Postat av: Linda

nog var det skönt att sova ut imorse alltid!

2009-05-10 @ 15:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0