Detta är rubriken

Jag har för intressant liv för att skriva om det här! Det skulle ta år och dar att skriva upp allt som händer, därför jag bloggar så oofta. typ. men vad har hänt sen sist jag bloggade?
Jo, jag tog en fika med Susanne idag. Blir ju inte så ofta man träffas nu när alla ska jobba, så stunderna man väl hinner träffa alla är guld värda. Vi styrde upp vår planering, och satt och tjattrade om allt möjligt. Mysigt.

Jag jobbar min sista vecka på Camp Gielas nu. Det känns både och. Kommer vara hur skönt som helst att vara ledig ett tag, men samtidigt kommer man sakna stället litegrann. Men har ju redan bliit tillfrågad att hoppa in och vicka, så helt kommer man inte bort från campingen.

Förövrigt rullar livet på. Jag försöker komma på vad jag ska ta mig till. Söker jobb, söker utbildningar och söker resor, men det är svårt att komma på vad man riktigt vill göra av sitt liv. men det löser sig väl.
Förhoppningsvis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0