Titanic

Igår kom Titanic på tal, och då berättade Rådman att hon aldrig sett den filmen. Jag, som varit lite av en Titanicnörd, tyckte ju detta var OACCEPTABELT! Så vi bestämde att det var filmen som skulle vara på gårdagens schema. Jag och Matilda fixade så det blev supermysigt i mitt lilla rum, sen så var det bara att invänta resten av gänget, och sen rullade filmen.

Efter att ha sett den för sisådär 20e gången, och då överdriver jag inte, så är den fortfarande lika bra. Och Rådman verkade ju också tycka att den var sevärd, så det var en lyckad kväll :) Förrutom att jag lyckades slå huvudet i fönsterbrädan efter att ha försökt kasta popcorn i munnen.. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0