Dagens.

För att göra Matilda nöjd så ska jag uppdatera denna blogg!

Denna dag har varit mer produktiv än gårdagen kan jag lova! Började dagen med en lunchdejt med Matilda sen drog vi vidare och hälsade på Linda på sjukan. Och nej, hon är inte sjuk eller nåt, hon jobbar bara där. Pantade även ett par tomburkar som legat i min garderob i drygt två år. Så det var på tiden! Och lämnade tillbaka en påse till matilda som jag haft här sen i somras när vi var på PDOL. Haha, det här med att spara och samla på mig saker är jag tydligen bra på har jag märkt..

Sen hann jag även jobba ett tag också. Imorgon är jag ledig, vad jag vet än så länge. Då ska jag vila upp mig inför en jobbarhelg! tjohopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0