Lalala..

Imorgon är det min sista arbetsdag. Det känns faktiskt både roligt och tråkigt på samma gång. Har haft det riktigt roligt, även fast man inte haft så mycket att göra. Tror det beror mycket på dom jag arbetar med. det har blivit mycket träning för magmusklerna minsann!

Sen så drar jag till Umeå i helgen. Är inte så jättesugen, hade helst stannat hemma, men men. Ska besöka fortet iaf, så det är väl säkert kul. Och så ska jag och emma på konsert och lägenhetsvisning. Kanske är kul det med :p aja, kommer nog ha det riktigt skönt.

hahha, full gubbe som ringer hit stup i kvarten. Ingen av oss vill svara i telefonen längre, elisabeth härmar han och jag och jag och erika sitter och tokskrattar. haha, men lite jobbigt ändå :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0