Mååååndag.

Så var det jobbdags igen. Fick börja med att cykla ut en massa lappar runt hela samhället, shit vad varmt det var alltså. men det var skönt att vara utomhus, och slippa sitta inne hela dagen. Sen så har jag fått häfta ihop en massa brochyrer, och maskinen fick inte lika många proppstopp som den brukar! Och den fungerar fortfarande, så jag har iaf tur med vissa maskiner!

Och så var det EN TILL som trodde jag var Emma när jag cyklade hem från lunchen. Nån snubbe som hälsade så glatt, tror han gick i hennes klass. Hädanefter ska jag låtsas vara hon, och inte säga att jag är lillasystern. Lite roligare så :p

Shit, idag är det mycket turister, så inte lika mycke datortid som det brukar vara! men det är kul, tiden går snabbare :p

Ajökens!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0