The very last day.

nu är det endast några timmar kvar, ska få sluta tidigare (för att jag är så bra) sen så bär det direkt av till Umeå. Har varit riktigt lugnt idag, lugnare än vanligt. Förrutom när det dök upp ett franskt gäng på typ 20 personer, då var det lite stressigt må jag lova! Men nu är det inte en enda, och jag håller på att förfrysa av fläkten som står och blåser just mot mig! och inte går det att ändra riktning heller, jag har försökt. Och stänga av den kan jag inte heller.. Åh, men nu stängdes den av automatiskt, sicken tur man kan ha!

haha, och just det. den där tyska kvinnan med krulligt rött hår, som har frågat både mig, matilda och lisa om vägbeskrivning - hon ringde hit idag från Berlin. Hela 3 gånger på 5 minuter, och samma sak sa hon vaaarje gång också. Det måste vara nåt fel på kwinnan.


och håll mig uppdaterad nu under helgen! Jag vill verkligen veta hur det kommer gå.. ;) haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0