Helg.

Så var det ännu en fredag, och bara en vecka kvar av detta sommarlov, som förövrigt är mitt sista sommarlov nånsin. Jag känner mig lite stressad när jag tänker på vad man ska göra efter studenten. Men känner inte för att sätta mig bakom skolbänken direkt, så det blir väl nåt år med jobb förhoppningsvis.

Men hoppas det här sista året blir superbra. Jag säger bara, SP3EK, here we come!

Helgens planer då. Ikväll verkar det luta åt film eller grillning, och imorgon utgång - förhoppningsvis. Verkar ju iaf som våra problem har löst sig :p

Och just det. Fick en räkning idag, från folktantvården. Hela 130 spänn ska dom ha för att jag missade tiden. suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0