Har jag hört den meningen förrut?

Nu är det ju riktigt fint väder!
For hem och lagade mig lite lunch, sen satt jag på altanen och bara njöt av min ungspizza och kexchoklad.
På tillbakavägen blev det en lite rolig konversation med en tant.

Tant -  MEN HEEEEEJ EMMA!
Jag tittar förvirrat omkring och ser om det verkligen är mig hon vill snacka med
Jag -   Eeh, heej?
Tant - Så du är här nu! hur äääär det?
Jag -  Ja alltså det är bara bra, men jag är lillasystern.
Tant - JAHAAA!  ni är då så lika så!
Jag -  jaa, det är det många som säger..

Sen snackade hon på om när jag föddes, och jag hade lite bråttom till jobbet. Men jag kunde vifta av mig henne och hann tillbaka i tid.


Kommentarer
Postat av: Linnea

haha ja den gillar vi :D :D

2009-07-29 @ 18:37:54
URL: http://lealinneaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0