hurtbullen nr1 (hosthost)

Jag sitter här och skriver om Ken Saro-Wiwa, sista inlämningsuppgiften innan man verkligen kan säga att man har sommarlov. Och så hade jag tänkt vara duktig imorse och fara ut tidigt och springa, men icket. Jag vaknade 11, och då kändes det inte så lockande. Men imorgon, då jädrar!

Nu har mor farit till Stockholm och stannar där en vecka, så jag och pappa ska försöka klara oss så gott vi kan med både matlagning och städning. En lapp lämnades att vi INTE fick glömma bort att vattna blommorna. Undra vilka blommor som kommer ha vissnat i slutet av denna vecka, ehe...

Kommentarer
Postat av: Lisa S

Vad tidigt du vakna. Gissa vem som vakana alldeles nyss...

2009-06-08 @ 14:22:14
URL: http://lisasandgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0