helgen är inte slut

näpp, för en hel veckas ledighet har man framför sig! WOHO!
Sug på den ni alla som jobbar och inte får sportlov ;) hehe

Följde Linda och såg bio idag, män som hatar kvinnor. Även fast jag inte läst boken så var den bra :) och 191 pers exakt klämde sig in i lilla biosalen. Nog var det trångt, och obekväma platser långt fram fick man så man var tvungen att hålla huvudet bakåt för att man skulle se nåt. Det var då tur att filmen var sevärd iaf.

påväg hem halka jag när man skulle gå över vägen, hur klantig får man va. så jag skrapade upp hela knät och handflatan värker. inte skönt, inte skööönt. 
Sen kom man hem, fläkte ut sig framför tv:n med datorn på knäna. kanske ska se nån film, om jag orkar.

usch va jag är pinsam.

skepp å hoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0