barnet i mig vill UT!

Så var det helg igen. Alltså tiden går så fort nu, känns som det var igår som vi var små och lekte knutgubbe runt huset. Nä, det var tider det. Då fick man vara hur barnslig som helst utan att någon brydde sig, men nu när man blivit "vuxen" så är det självskrivet att man inte ska springa runt och bete sig som barn, för då är man inte helt frisk?
Jag gillar mina vänner. När vi får för oss att bara flumma runt (okej, det kanske vi gör hela tiden?) men utan att bry oss om att vi ser förjävligt korkade ut :p haha, ursäkta ordvalet men det är ju sant! :)

Nu ska jag begrava mig i skoljobb, så hoppas jag att det blir ännu en flumkväll ikväll! :)



Här var vi då. Matilda, Linda, Ingela, Linnea, Jag och Lisa. Ovetandes om att vi om 11 år fortfarande skulle hålla ihop!

Kommentarer
Postat av: Lisa S

Vad kort jag var...

2009-05-29 @ 12:23:42
URL: http://lisasandgren.blogg.se/
Postat av: Elin

Tycker Ingela såg rätt kort ut också

2009-05-29 @ 12:40:16
Postat av: Anonym

PALLA VARA VUXEN!

forever young!

2009-05-30 @ 13:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0