Jag har en sten i skon

Var ledig idag, men drog ändå till skolan för att snåla lunch (ofta man liksom orkar dra ihop nåt själv när det är enklare att få det serverat) Sen kom Hanna och hämtade upp mig, vi drog till återvinningsgården, höll på blåsa bort! Dumpade ett helt släplass med stenar, så nu har jag typ ont i armarna. Sen följde jag med dom hem, stannade där liiite för länge, och då slog det mig! JAG SKULLE JU KOKA PALT IDAG! åååh, då var det bara järnet till skolan för att hämta cykeln och sen tokcykla hemåt.

Och nu sitter jag här. Paltn på spisen, och jag är vrååålhungrig. Segt att det ska koka en timme. men men, det är smällar man får ta.

Och vi gillar att det ska vara 30 GRADER PÅ LÖRDAG! :)



Vi slänger upp en mysig sommarbild (:




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0