tack mormor!

Jahapp, så har man varit på utdelning av grejer hos mormor. Gick trögt där i början, men sen hittade man sig iaf en symaskin, en väska, två skålar och nå sytillbehör. Är då gode nöjd, men jag ville ha ett par kryckor och partyhatten (ni som varit där vet den som hängde i vardagsrummet på väggen) men jag vet inte vart jag skulle ha haft dom sakerna, så jag sket i det. Jag lär ångra mig om hatten, så jag får väl fara dit och ta den nån dag! å kryckor är alltid bra att ha...

Men alltså. Det luktade död äcklig skunk lever i garaget, gick fasen inte ens att vara där inne. Då hittade moster Ankan en påse med GAMM-KÖTT och MAT, det var såååå VIDRIGT! eeewk, får typ spykänslor bara jag tänker på det. och lukten sitter kvar än också.

Åsså var en viss person där också, som sven (föredetta Jonas) nog hade velat träffa ;) höhö

Kommentarer
Postat av: Linda

vem :O ?

2009-05-19 @ 21:01:08
Postat av: Lisa S

Föredetta jonas? :O:O:O

2009-05-19 @ 22:10:40
URL: http://lisasandgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahahah :D

MATILDA FATTAR!!!!

2009-05-20 @ 12:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0