Livet, livet, livet, livet..

oj, nu kommer uppdateringarna mer sällan, och det kan ju bero på två olika saker:

1, absolut ingenting händer i mitt liv så därför har jag inget att skriva om
2, för mycket händer och jag har ingen tid alls att skriva något i denna fina blogg


Nu är det så att inget av de där riktigt stämmer, det är nånting mitt emellan. (plus att jag är alldeles för lat för att komma på nåt vettigt att skriva) Men livet rullar då på och på senaste tiden har jag varit på ett riktigt flumhumör. mest för att allt bara går så jädrans bra :p

Gjorde slutfasen idag, klarade den med nöd och näppe, så nu är det uppskrivningen om en vecka som man måste gruva sig för. och sen uppkörningen veckan efter. huvva!

Men man får väl alltid hoppas att det går bra, för isåfall ska ja å linda fira! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0