Att vi lyckas!

Först var det den där dagen när vi hade likadana adidas-tröjor. och så nu idag, tror ni inte att vi lyckas igen? Jo, jag och Lisa hade i princip likadana tröjor på oss, igen. Vi måste meddela varandra på morgonen vad vi ska ha på oss, för det här börjar bli lite smått jobbigt :p

Dagen förövrigt då. Hade körning, och den gick väl sådär. Han tycker jag stressar för mycket i korsningarna och kör för fort, men i slutet av lektionen så hade jag tydligen lärt mig.

Har även fått PA-handledare. ojojoj så tur att jag inte fick en viss person! då hade jag brytit ihop. Men hon jag fick verkar då bra, så nu är det bara att sätta igång med det hela!

Kommentarer
Postat av: Hanna

En fråga bara.. vad är PA-handledare??

2009-09-18 @ 23:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0