Torsdag

ojojoj vad jag inte har haft ork till att blogga den senaste tiden. Men jag kan ju säga att jag lever iaf! har haft det riktigt bra dom senaste veckorna, och humöret har varit på topp! :)

Hade min första körlektion idag, och det gick då bara bra! Fick ju bästa körskolläraren också! Men det var lite konstig att köra en annan bil, backen sitter på fel ställe osv, men det är väl nåt man lär sig. Den hade då hundra gånger bättre koppling än vad vår bil har!

Nu sitter jag och väntar på dagens sista lektion, affärsjuridik. Vi var ju 4 elever från början, men nu är vi bara två. Känns lite ovärt, men vi skulle iaf få göra nån slags intensivkurs, så det ska väl gå bra.

Adjökens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0