nytt nytt nytt!

Jag satt och kollade igenom gamla bilder på datorn, och så stötte jag på en bild på mitt rum där jag hade en bänk under fönstret. Det såg så himla fräscht ut! Plus att jag saknade ett nattduksbord. Så vi stack iväg till morsans jobb och snodde tillbaka den. (De hade fått låna den på obestämd tid) Hoppas inte barnen blev allt för ledsna.
Iallafall, såhär blev det:



Eftersom jag inte hämtat in min TV än, så målade jag dit en provisorisk. För den ska stå där. Ser ni min bibel förresten??? Den ligger så fint där. Och när jag lika är igång att visa bilder från mitt lilla rum kan jag visa hur det blev när jag hängde upp guran:



Så nu är det där den samlar damm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0